La científica monovera Yolanda Giménez Molina ha publicat una important investigació a una reconeguda revista internacional del grup Nature.

I és que, després de molt de dur treball Yolanda Giménez ha descobert que “un fàrmac actualment utilitzat en el tractament de l’Esclerosi Múltiple, té efectes farmacològics que no estaven descrits fins ara”.

Com ha explicat a La Teua Ràdio, “aquests nous efectes descoberts obrin un nou camí per al desenvolupament de nous tractaments contra càncers cerebrals com ara el Neuroblastoma”.

Així ho ha explicat a La Teua Ràdio:

Yolanda Giménez és una jove investigadora monovera licenciada en Biologia. L’estudi de la seua tesi la va encaminar a l’estudi de la neurociència.

Actualment, es dedica a la investigació de les cèlules més bàsiques de l’organisme. A entendre com es comporten, com es comuniquen i perquè.

La Teua Ràdio va parlar amb ella fa més d’un any, ja que va aprofitar els seus coneixements i experiències per a humanitzar la seua tasca científica i que tothom la conega. A això va contribuir la seua primera novel·la: “Experiencias capaces de cambiar una vida”.

Notícies sobre Yolanda Giménez en La Teua Ràdio: